Każdy marketingowiec doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że personalizowany przekaz reklamowy jest znacznie skuteczniejszy, niż prezentacja tej samej reklamy do ogółu społeczeństwa. Nie oznacza to jednak, że trzeba zwracać się bezpośrednio do konkretnej osoby (wyjątek stanowi e-mail marketing oraz przekaz za pośrednictwem SMS), ale do konkretnej grupy odbiorców.
W niniejszym artykule pragniemy poruszyć temat gadżetów reklamowych, jako trwałego i skutecznego nośnika reklamowego. Podamy przykłady zastosowania personalizowanych gadżetów reklamowych oraz wskażemy producenta, który naszym zdaniem jest w stanie zrealizować rzetelnie każde zlecenie w omawianym obszarze.
Spis Treści
Oferta gadżetów reklamowych
Polski rynek gadżetów reklamowych jest bardzo obszerny. Można tu bowiem znaleźć zarówno producentów i dystrybutorów „tradycyjnych” gadżetów reklamowych, tj. długopisy, smycze czy notesy, ale również i oferentów „nowoczesnych” nośników przekazu reklamowego. Do drugiej grupy z pewnością można zaliczyć zarówno: parasole reklamowe, pamięci USB, słodycze czy power banki. Lista ta nie kończy się jednak na tego typu produktach.
Coraz częściej menedżerowie i marketingowcy sięgają po produkty personalizowane, czyli takie, które są dostosowane do ich indywidualnych potrzeb, a jednocześnie które będą odpowiadać ich grupie docelowej. Co więcej, coraz częściej decydenci wybierają tych producentów, którzy nie tylko dbają o najwyższą jakość świadczonych usług oraz dotrzymanie terminu ich dostawy, ale również którzy są odpowiedzialni społecznie i środowiskowo. Chcą być dobrze kojarzeni, a to mogą udowodnić między innymi poprzez odpowiedni gadżet reklamowy i jego gwarantowane źródło pochodzenia.
Personalizowane gadżety reklamowe
Personalizowane gadżety reklamowe, to jak zostało na wstępie powiedziane, będą zdecydowanie bardziej skuteczne, niż ich tradycyjne formy. Poniżej prezentujemy kilka ciekawych rozwiązań, które z dużą dozą pewności mogą sprawdzić się w większości strategii przekazu marketingowego zarówno firm, organizacji trzeciego sektora oraz instytucji państwowych.
Worko plecaki
Spełnieniem marzeń każdego marketingowca jest sytuacja, w której klient sam staje się nośnikiem reklamy. Może tak stać się wtedy, kiedy firma oferuje tak dobre produkty lub usługi, że klient sam chce o nich mówić innym. Może również taka sytuacja być wówczas, kiedy klient otrzyma gadżet, z którym będzie utożsamiać się i będzie go chcieć nosić na co dzień.
Znakomitym przykładem takiego gadżetu reklamowego są worko plecaki. Ich uniwersalność, nowoczesny wygląd, funkcjonalność i możliwość personalizacji przekazu reklamowego sprawiają, że marketingowcy coraz chętniej sięgają po to nowoczesne rozwiązanie. Worko plecaki są chętnie noszone zwłaszcza przez młodsze grupy wiekowe. Z worko plecakami można spotkać się zarówno w komunikacji publicznej, ale również i podczas uprawiania sportów oraz wycieczek.
Plecaki z banerów
Plecaki z banerów stanowią gadżet, który podobnie jak worko plecaki, jest świetnym nośnikiem bezpłatnej reklamy każdego dnia. To, co wyróżnia plecaki z banerów, to fakt, iż jak sama nazwa wskazuje, są wykonane z banerów reklamowych i/lub banerów wyborczych. Są zatem ekologiczne. Idealnie wpisują się w ideę zero waste, która coraz częściej przyświeca nie tylko odpowiedzialnym przedsiębiorstwom, ale również i społeczeństwu.
Pokrowce z reklamą firmy
Innym, niezwykle rzadko spotykanym gadżetem reklamowym, są personalizowane pokrowce na wymiar. Tego typu nośnik przekazu marketingowego może znakomicie sprawdzać się w praktycznie każdym biznesie. Z jednej strony właściciele lokali gastronomicznych mogą chronić swoje stoły i krzesła przed deszczem lub zakrywać je na noc chroniąc dobytek przed wandalami, a z drugiej strony mogą wysyłać przechodniom personalizowane komunikaty reklamowe.
Pokrowce na miarę mogą dotyczyć praktycznie każdej sfery działalności. Można również nimi obdarować swoich klientów. W tym obszarze popularnością cieszą się pokrowce na samochody, na meble ogrodowe, na sofy i narożniki w domu, czy pokrowce buty i akcesoria sportowe.
Producent personalizowanych gadżetów reklamowych
U kogo zatem warto zamawiać personalizowane gadżety reklamowe? Przede wszystkim u ich producenta. W ten sposób można nie tylko sporo zaoszczędzić, ale również mieć pewność, że zamówienie zostanie zrealizowane terminowo i we właściwy sposób.
Produkcja personalizowanych gadżetów reklamowych wymaga zarówno dysponowania odpowiednim sprzętem i powierzchnią produkcyjną, jak również i wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem. Jedną z takich firm, które dodatkowo spełniają kryterium odpowiedzialności społeczno-ekologicznej, wpisując się idealnie w ideę zero waste, jest Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna PANATO z siedzibą we Wrocławiu.
Z PANATO można skontaktować się na wiele sposobów. Oto one:
Wielobranżowa Spółdzielnia Socjalna PANATO
ul. Jedności Narodowej 68A
50-258 Wrocław
tel.: +48 604 223 167
e-mail: zamowienia@panato.org
www: https://panato.org