Przewodnik zakupu mebli biurowych

Właściwe wyposażenie biura powinno być priorytetem dla każdego pracodawcy. Jeśli stanowiska pracy są zorganizowane w ergonomiczny sposób, efektywność pracowników będzie wyższa. Podczas zakupu mebli biurowych należy kierować się przede wszystkim względami praktycznymi nie zapominając o walorach estetycznych. W poniższym artykule doradzamy, o czym należy pamiętać kupując meble biurowe.

Spis Treści

Dlaczego zakup mebli biurowych to ważna decyzja?

W chwili obecnej wielu pracodawców ma problem ze znalezieniem wykwalifikowanych, doświadczonych pracowników. Eksperci od lat wskazują, że mamy do czynienia z rynkiem pracownika. W związku z tym, pracodawcy muszą podejmować szereg wysiłków zmierzających do tego, by oferowane przez nich warunki pracy były postrzegane przez potencjalnych kandydatów jako atrakcyjne.

meble biurowe

Osoby poszukujące zatrudnienia zwracają uwagę nie tylko na warunki finansowe, ale również na dodatkowe udogodnienia, które będą miały wpływ na komfort wykonywania codziennych obowiązków zawodowych. Jedną z najważniejszych kwestii, które bierze pod uwagę sporo osób, jest wyposażenie biura. Środowisko pracy musi być ergonomiczne i wygodne. Niewygodne, plastikowe krzesła czy źle wyprofilowane biurka w nowoczesnych przedsiębiorstwach już dawno odeszły do lamusa.

Jakie powinny być biurka?

Jedna z najważniejszych decyzji dotyczy wyboru odpowiednich biurek. Czym powinny wyróżniać się biurka dla pracowników? Przede wszystkim, muszą one mieć odpowiednią wysokość dopasowaną do wzrostu danego użytkownika. Nowoczesne modele posiadają funkcję regulowania wysokości, co jest sporym ułatwieniem, gdy z biurek korzystają różne osoby.

Meble biurowe powinny też mieć wystarczająco szeroki blat oraz półki, aby bez żadnych przeszkód można było na nim zmieścić wszystkie sprzęty i dokumenty niezbędne do wykonywania pracy. Kolejna kwestia to umieszczenia w biurkach specjalnych przepustów i listew, które posłużą do rozmieszczenia kabli. Dzięki temu kable nie będą się plątały pod nogami pracowników, a tym samym zniknie ryzyko potknięcia się o nie.

Krzesła biurowe – na co zwracać szczególną uwagę?

Mimo iż w wielu biurach coraz częściej inwestuje się w specjalne biurka pozwalające na wykonywanie pracy w pozycji stojącej, w dalszym ciągu większość pracowników wykonuje swoją pracę w sposób tradycyjny. W związku z tym, iż krzesła biurowe w dalszym ciągu stanowią nieodłączny element biurowych wnętrz, ich zakupowi także należy poświęcić odpowiednio dużo uwagi.

biuro meble

Wielogodzinne siedzenie przy biurku może przyczynić się do znacznego pogorszenia stanu zdrowia, przede wszystkim do bólu kręgosłupa. Aby zminimalizować prawdopodobieństwo wystąpienia tego rodzaju dolegliwości, należy zainwestować w ergonomiczne fotele. Szukając dobrych produktów, warto wybrać krzesła biurowe – contino.pl.

Contino ma w swojej ofercie fotele, które są wyposażone w szereg funkcji. Przede wszystkim, produkowane są z materiałów najwyższej jakości, dzięki czemu są odporne na uszkodzenia mechaniczne, mają podpory na łokcie, funkcję regulowania wysokości siedziska i wysokości zagłówka, a co najważniejsze: są po prostu wygodne.

Meble biurowe od Contino – profesjonalnego studia mebli biurowych

Contino to studio mebli biurowych, które działa kompleksowo począwszy od doradztwa, aranżacji i wyceny, poprzez dostawę, montaż mebli i zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Podmiot ten oferuje usługi w modelu B2B.

Firmy, które współpracują z Contino, bez trudu znajdują meble odpowiadających uwarunkowaniom danego wnętrza czy ich identyfikacji wizualnej. Z pełną ofertą mebli biurowych Contino można zapoznać się na stronie https://www.contino.pl/katalog/meble-biurowe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here