5 technik zwiększających zaangażowanie w InstaStories na Instagramie

Instagram Stories to jeden z najbardziej udanych formatów w historii mediów społecznościowych. Obecnie z funkcji tej korzysta codziennie ponad 400 milionów kont.

Dla marek Instagram Stories jest tak popularny, że jedna trzecia najczęściej oglądanych relacji pochodzi właśnie od nich. Włączenie relacji Insta Stories do swojej strategii marketingowej jest koniecznością dla wielu marek. Aby pomóc Ci w pełni je wykorzystać, oto 5 technik, które pozwolą Ci zwiększyć zaangażowanie Twoich Stories na Instagramie.

Współdziałanie z użytkownikami

Jednym z najciekawszych aspektów Instagram Stories jest to, że oferuje ono wiele funkcji umożliwiających interakcję z użytkownikami. Możesz nie tylko zobaczyć liczbę polubień, komentarzy i udostępnień, ale także uzyskać wiele informacji o swoich śledzących dzięki paskom reakcji, ankietom czy pytaniom. Dzięki temu zachęcisz ich do interakcji z Tobą, a w ten sposób będziesz mógł lepiej ich poznać.

Publikuj posty z konta na InstaStories

Za każdym razem, gdy dodajesz nowe treści na swoim koncie na Instagramie, udostępniaj je również na swoich Stories. W ten sposób zwielokrotnisz swój zasięg, ponieważ użytkownicy, do których dociera Twój post i Story, mogą być różni. Ogólnie rzecz biorąc, istnieje większe prawdopodobieństwo, że Twoja historia będzie widoczna dla Twoich obserwatorów, ponieważ Instagram często ucina zasięgi.

Aby uzyskać maksymalny efekt, możesz ukryć, o czym tak naprawdę jest dany post i przedstawić go w taki sposób, aby zachęcić użytkowników do odwiedzenia Twojego konta, aby się tego dowiedzieć.

Opowiadaj historie

Nazwa „Instagram Stories” nie jest przypadkowa. Zawartość w relacji nie powinna skupiać się na promowaniu produktów, ale na opowiadaniu historii. Pomoże Ci to nawiązać głębszy kontakt z odbiorcami, zbudować zaufanie i zwiększyć chęć do zakupu.

Tak samo ważne jest, aby chętnie dzielić się swoimi niedoskonałościami i pokazywać ludzką stronę swojej marki. Tylko w ten sposób można nawiązać prawdziwie autentyczną więź.

Informuj o nowościach w firmie

Instagram Stories to świetne miejsce do dzielenia się nowościami, takimi jak nowe produkty lub inne aktualizacje. Świetnie nadaje się do dzielenia się zdjęciami zza kulis i sprawia, że Twoi śledzący czują się na bieżąco z najnowszymi wiadomościami.

Zamieść wyróżnione relacje

Bardzo prostym sposobem na zwielokrotnienie zasięgu Twoich Stories jest sprawienie, by były one widoczne dłużej. Możesz to zrobić w łatwy sposób, dodając relacje do wyróżnionych. Na Twoim Instagramowym koncie, pod biogramem, powinna znajdować się ikonka plusa z podpiskiem „Nowe”. Klikając w niego możesz stworzyć tematyczne relacje, na przykład z jakiegoś wyjazdu czy eventu. W każdej chwili możesz je edytować i dodać coś nowego lub usunąć.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here