Wirtualne biuro to popularna usługa wśród przedsiębiorców, którzy nie potrzebują fizycznej siedziby, a zależy im na prestiżowym adresie firmowym. W stolicy działa wiele wirtualnych biur. Ceny oscylują w granicach od ok. 30 zł do ok. 300 złotych miesięcznie. Wybrać najtańsze wirtualne biuro w Warszawie, czy dopłacić? Sprawdzamy!
Spis Treści
Cena wirtualnego biura w Warszawie – od czego zależy?
Koszt wirtualnego biura zależy od:
- zakresu usług,
- atrakcyjności adresu,
- długości zobowiązania.
Wirtualne biura są w stanie zaproponować swoim klientom znacznie więcej niż jedynie udostępnienie adresu do celów rejestracyjnych, korespondencyjnych i marketingowych. Standardem jest również obsługa poczty przychodzącej (w ograniczonym zakresie).
Natomiast za określoną dopłatą wiele wirtualnych biur pozwala skonfigurować ofertę według potrzeb. Możesz rozszerzyć usługę m.in. o skanowanie listów, otrzymywanie powiadomień, wysyłkę korespondencji, korzystanie z sal konferencyjnych, odbieranie telefonów czy prowadzenie księgowości.
Oczywiście nie każde z wirtualnych biur w stolicy oferuje wszystkie powyższe rozwiązania. Poszukiwania warto zacząć od wnikliwiej analizy swoich potrzeb i oczekiwań wobec dostawcy.
Na cenę wirtualnego biura w Warszawie wpływa przede wszystkim zakres usług
Co może Ci zaproponować najtańsze wirtualne biuro w Warszawie?
Najtańsze wirtualne biuro w Warszawie wynajmiesz już za około 30 zł miesięcznie. Co otrzymasz w zamian, zależy od konkretnego dostawcy. Sprawdź cennik wirtualnego biura. Na ogół można go znaleźć na stronie internetowej usługodawcy.
Przyjrzyj się lokalizacji, modelowi rozliczeń oraz usługom – znajdującym się w cenie i płatnym dodatkowo. Inwestując 30-60 zł miesięcznie, możesz otrzymać:
- adres do rejestracji firmy,
- adres do korespondencji,
- usługę odbioru poczty firmowej,
- usługę powiadamiania o nowych listach,
- usługę odbioru określonej ilości paczek,
- dostęp do panelu online.
Takie usługi standardowo obejmuje cena wirtualnego biura w Warszawie: https://biznescentrum.com/wirtualne-biuro-cennik/.
Różnice w cenie wynikają w przypadku tego dostawcy z długości umowy. Podpisując umowę na 36 miesięcy, koszt wirtualnego biura wyniesie niespełna 30 zł. Najkrótszy okres wynajmu wynosi 6 miesięcy, ale wówczas cena w przeliczeniu na miesiąc jest niemal dwukrotnie wyższa. Za niewielką dopłatą możesz zamówić skanowanie listów, wysyłkę powiadomień SMS o nowej poczcie oraz odbiór paczek bez limitów.
Już od niespełna 30 zł/mc możesz korzystać z prestiżowego adresu w Warszawie-Śródmieściu oraz szeregu usług dodatkowych.
Wirtualne biuro w Warszawie za kilkaset złotych miesięcznie – czy warto?
Przeglądając cenniki droższych wirtualnych biur w Warszawie, można zauważyć, że różnice w cenach wynikają głównie z oferowanego zakresu usług. Pakiety typu premium, kosztujące ok. 200-300 zł miesięcznie, zawierają po prostu dodatkowe rozwiązania i narzędzia.
Za tę kwotę, pracownicy usługodawcy mogą na przykład:
- wysłać całą zebraną w danym miesiącu korespondencję na wskazany przez Ciebie adres;
- zarezerwować dla Ciebie salę konferencyjną lub fizyczne biuro, gdy zajdzie taka potrzeba;
- zapewnić Ci obsługę księgową oraz/lub doradztwo przy pozyskiwaniu dofinansowań;
- odbierać w Twoim imieniu telefony.
Jeśli rzeczywiście będziesz korzystać z takich udogodnień, to warto dopłacić.
Podsumowanie
Czy warto wybrać najtańsze wirtualne biuro w Warszawie? To oczywiście zależy – głównie od tego, co wliczone jest w cenę i jaki standard obsługi zapewnia dostawca. Jednak nawet przy 30-60 zł miesięcznie możesz liczyć na spory wachlarz usług, realizowanych przez renomowaną, warszawską firmę.
Podczas rozmowy z usługodawcą warto dopytać o możliwość ewentualnego przejścia na wyższy pakiet lub dokupienia dodatkowych usług w przyszłości. Niewygórowane potrzeby w momencie rejestracji działalności, z czasem mogą ewoluować.