Na Venuu znajdziesz najlepsze lokale na imprezę w Warszawie

Organizacja imprezy wcale nie jest łatwym zadaniem. Trzeba pamiętać o wielu kwestiach – znaleźć odpowiedni lokal, zapewnić gościom poczęstunek i napoje, zadbać o szczegóły związane z programem wydarzenia. Wymaga to dobrych zdolności organizacyjnych, zaplanowania przebiegu eventu oraz licznych ustaleń z przedstawicielami wynajmowanego obiektu. Jednak są serwisy, które znacznie ułatwiają organizację niezapomnianej imprezy. Co wyróżnia Venuu?

Impreza firmowa, szkolenie, ślub, czy nawet urodziny – przygotowanie każdego większego eventu zawsze wiąże się ze stresem. Dlatego warto ułatwić sobie to zadanie i skorzystać z rozwiązań wypracowanych przez lata doświadczenia. Na Venuu znajdziesz bogatą bazę lokali, które można wynająć na imprezę w Warszawie oraz innych miastach. Serwis udostępnia ofertę wielu obiektów, co znacznie ułatwia ich wyszukiwanie. Dodatkowo możemy od razu porównać ceny i inne znaczące kwestie. Jak w praktyce działa serwis Venuu?

Wyszukiwarka i filtry

Dzięki funkcjonalnym filtrom można ograniczyć wyszukiwanie jedynie do obiektów, które spełniają nasze oczekiwania. Poza oczywistym wyborem miejsca i ilości gości, możemy także szczegółowo określić rodzaj imprezy. Już na tym etapie odrzucamy lokale, w których nie będziemy mogli zrealizować swoich pomysłów dotyczących przebiegu eventu. W dostępnych na stronie filtrach możemy zaznaczyć np. głośną muzykę, imprezę do późnych godzin nocnych oraz catering zewnętrzny i własny alkohol. To bardzo ułatwia organizację i pozwala przypomnieć sobie o istotnych kwestiach. Wiele osób doceni np. możliwość zorganizowania cateringu przez zewnętrzny podmiot – coraz częściej zdarza się, że goście naszej imprezy mają specjalne wymagania żywieniowe, których nie można zrealizować w danym lokalu. Możliwe także, że mamy swoje ulubione miejsce, które zapewni efektowne i smaczne posiłki. Dzięki Wyszukiwarce na Venuu takie kwestie możemy sprawdzić od razu, bez konieczności dzwonienia lub pisania wiadomości do lokalu.

Porównanie obiektów

Każdy obiekt dostępny w serwisie posiada opis możliwych do przeprowadzenia w nim eventów. Dowiemy się z niego, np. ile osób maksymalnie pomieści dana sala i jakie ustawienia stołów są dostępne w tym miejscu. To bardzo ważne np. podczas wesela lub imprezy rodzinnej. Każdy obiekt udostępnia także informacje o możliwościach aranżacyjnych, np. dostępnych dekoracjach i urządzeniach. Każdy, kto kiedykolwiek organizował szkolenie lub konferencję wie, jak ważne jest ustalenie, czy dana sala dysponuje sprawnym rzutnikiem i ekranem do wyświetlania prezentacji uczestników. Ważnym aspektem, szczególnie przy większych wydarzeniach, jest dostępność parkingu specjalnie dla gości. Obiekty, które publikują swoje oferty na stronie, mogą przedstawiać także cenniki dotyczące wynajmu na godziny lub na cały dzień. W przypadku dodatkowych usług cena ta będzie się zmieniać, jednak na podstawie udostępnionych danych możemy od razu stwierdzić, czy oferta danego obiektu mieści się w naszym budżecie, czy go przekracza.

Kontakt z obiektem i własne życzenia

Może się również okazać, że w szczególnych przypadkach możliwe są pewne modyfikacje oferty. Dlatego, jeśli bardzo zależy nam na wynajmie konkretnej sali, a nie spełnia ona jakiegoś ważnego dla nas kryterium, to warto skontaktować się z właścicielem. Być może będzie on w stanie przygotować tę usługę specjalnie dla nas. Serwis Venuu jest miejscem, w którym obiekty przedstawiają swoje oferty organizacji imprez, daje także możliwość, przesłania zapytań do właściciela każdego lokalu.

Kompleksowe usługi

Na Venuu można znaleźć obiekty, które oferują kompleksowe rozwiązania dotyczące organizacji eventów. Część z nich zapewnia nie tylko salę, ale także catering, serwis kawowy i obsługę. Co więcej, na życzenie mogą zaoferować różne rozrywki – np. występy zespołu muzycznego lub DJa, animatorów, którzy umilą czas dzieciom lub inne atrakcje. Większość z nich posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji takich wydarzeń i z pewnością chętnie doradzą nam w kwestii realizacji naszych pomysłów. Mogą także przedstawić własne propozycje atrakcji, które cieszą się dużą popularnością. Obiekty publikują także informacje dotyczące dostępności bazy noclegowej. To bardzo wygodne nie tylko podczas wesel czy imprez rodzinnych, ale także w przypadku dłuższych szkoleń, konferencji czy imprez firmowych.

Wybór lokalizacji

W serwisie Venuu możemy przeglądać ofertę lokali na interaktywnej mapie. To znacząco ułatwia organizację eventu w mieście, którego nie znamy zbyt dobrze. Dzięki takiej funkcji można natychmiast sprawdzić, w jakiej części miasta znajduje się dany obiekt i jak daleko zlokalizowane są ważne dla nas punkty – np. dworzec kolejowy czy lotnisko. To również spore ułatwienie, jeśli z jakichś powodów zależy nam na konkretnej dzielnicy.

Doświadczenie

Platforma Venuu istnieje od 2013 roku, a za jej pośrednictwem zorganizowano już przeszło 50 000 różnych eventów. Stosowane tam rozwiązania były więc wypracowywane przez lata współpracy z właścicielami obiektów oraz organizatorami imprez. Warto skorzystać z tego doświadczenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here